Hi



Wat leuk dat je meer over mij wilt weten. Ik ben Lotte en als dertiger probeer ik mijn sociale leven, werk en hobby's te combineren met een jong gezin. Ondanks de - af en toe - bumpy road geniet ik van alle verschillende dingen die ik doe. Sinds 2021 ben ik serieuzer begonnen met fotograferen en wauw wat bevalt dat goed! Ik krijg zoveel energie van het vastleggen van mooie mensen en bijzondere momenten. Ook tijdens het editten zit ik vaak op het puntje van m'n stoel om het beste resultaat uit een foto te halen.


Naast fotograaf ben ik moeder van Saar ('18) en Bob ('20), vriendin van Sander, en werk ik als freelance projectleider en marketeer. Vanuit ons huisje in 's-Hertogenbosch vind ik het heerlijk om het hele land door te reizen voor het schieten van mooie plaatjes.


My story

Ik zou liegen als ik zeg dat ik van jongs af aan al fotograaf wilde worden, maar herinneringen vastleggen is wel iets dat ik van kleins af aan graag doe. Op mijn vijfde kreeg ik een fototoestel voor mijn verjaardag en in mijn studententijd had ik een speciale 'stapcamera'. Menig mooie avond is daarmee vastgelegd.

Na een aantal mooie reizen vond ik het tijd worden om m'n camera écht te leren kennen. Een basiscursus en een creatieve cursus fotografie volgden, waarna ik in coronatijd werd geïnspireerd door de quote: 'Create the life you can't wait to wake up to'. Lekker cliché, maar hij kwam precies op het juiste moment. And so the adventure began...